Yazzlemin

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

god morgon!

Av Yasmine - 25 september 2012 06:57

God morgon alla glada :-D

Pigga och vakna?
Jag är de iaf för en gång skull :-)

Satt och tänkte lite.
Vet att de många som läser min blogg som man inte pratar med och som kommenterar.
Fortsätt ni med de. Och är ni ute efter att jag ska brusa upp för en kommentar så är ni helt fel ute. :-D

Jag låter ingen ge mig dålig energi :-D
De trodde ni aldrig va :-P

Nej nu ska loppan på dagis och jag ska iväg till skolan/kursen :-)

Ha en underbar dag alla :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yasmine - 25 mars 2019 00:22


Som vanligt när man ska sova så tar tankar och funderingar över!Som många vet gick jag o Johan på vars ett håll för ca 7 månader sen.Vi är idag nära vänner, skulle faktiskt säga bästa vänner. Vi pratar med varandra om allt och stöttar varandra och se...

Av Yasmine - 8 mars 2019 01:22

Har nu länge funderat fram och tillbaka igen om att skriva blogg..Det ger rätt mycket att skriva av sig. Och jag som älskar o skriva kanske ska ta upp "bloggandet" igen. Ja vi får se, kanske till och med byta blogg ????Ville mest bara göra ett test f...

Av Yasmine - 5 juli 2016 12:19

Kände att jag behövde skriva av mig och istället för att göra det på fb så gör jag de här istället så kan folk som vill läsa och dem som inte vill läsa kan skita i det.    Kan säga redan nu att ska du påpeka hur JAG ska känna och att jag inte får...

Av Yasmine - 25 mars 2016 20:27


MIN blogg, MINA tankar, MINA känslor! Kan folk inte ta de läs för fan inte då!!! Kommer nu mera skriva allt jag känner, tycker och tänker här på bloggen. Så kan folk själv välja att läsa om dem vill!! ...

Av Yasmine - 25 mars 2016 02:08

Detta inlägg kommer handla om hur JAG KÄNNER och TÄNKER! INGEN kan ta ifrån mig hur JAG känner och folk får gärna bli sura om de nu blir så men de SKITER jag fullkomligt i. Och om just DU känner dig träffad så kanske DU ska tänka ett steg tillbaka på...

Presentation


Tre barnsmamma till mina tre små änglar!Har dem bästa vännerna man kan få!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Stammis
 Snokar
 Intressant
 Första gången du e här

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards