Yazzlemin

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

ojoj ;D

Av Yasmine - 23 januari 2012 11:47

Ojoj ett inlägg till idag, ;) 


Nu har vi nyss ätit lite lunch, :) Mums! Det blev äggröra :) 


Nu sitter jag och njuter av en god kopp kaffe med smak av toblerone ;) hehe


Alexander är uppe på sitt rum och leker och Alicia härjar runder här nere.. :D


Ska snart fortsätta kolla runt på tips och idéer till lillemans tårta/tårtor till han fyller 5 :D

Vet redan vad jag ska ha/göra men vill ha lite tips och idéer på hur man ska göra visa saker, :)


Jisses min älskade lilla prins blir 5 år!
Minns än idag när jag fick upp honom på bröstet, minns än i dag förlossningen! Minns än idag, vad som sa då och en massa!
5 år har gått fort och han blir bara finare och finare för varje dag! Min lilla bebis är inte liten längre!


Och alicia är inte min bebis längre heller, hon blir ju 2 år nu i maj, jisses tiden bara springer iväg! 


Får se vad som händer idag, blir massa mys med barnen, alexander skulle åkt hem idag men de blev inte så, fick ha han kvar längre :D Skönt! Gjorde ont i mig när hans pappa ringde och sa att de kunde bli idag, men han stannar :D 

Vem vet kanske kommer in och bloggar mer sen igen ;D


Puss på er 

 
 
Ingen bild

Conne

23 januari 2012 13:08

Åh din äggröra den saknar jag. 5år jisses Va tiden går

Yasmine

23 januari 2012 17:46

Hihi den är god den :D
Ja tiden bara springer iväg! :( Min lilla bebis har blivit stor ! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yasmine - 25 mars 2019 00:22


Som vanligt när man ska sova så tar tankar och funderingar över!Som många vet gick jag o Johan på vars ett håll för ca 7 månader sen.Vi är idag nära vänner, skulle faktiskt säga bästa vänner. Vi pratar med varandra om allt och stöttar varandra och se...

Av Yasmine - 8 mars 2019 01:22

Har nu länge funderat fram och tillbaka igen om att skriva blogg..Det ger rätt mycket att skriva av sig. Och jag som älskar o skriva kanske ska ta upp "bloggandet" igen. Ja vi får se, kanske till och med byta blogg ????Ville mest bara göra ett test f...

Av Yasmine - 5 juli 2016 12:19

Kände att jag behövde skriva av mig och istället för att göra det på fb så gör jag de här istället så kan folk som vill läsa och dem som inte vill läsa kan skita i det.    Kan säga redan nu att ska du påpeka hur JAG ska känna och att jag inte får...

Av Yasmine - 25 mars 2016 20:27


MIN blogg, MINA tankar, MINA känslor! Kan folk inte ta de läs för fan inte då!!! Kommer nu mera skriva allt jag känner, tycker och tänker här på bloggen. Så kan folk själv välja att läsa om dem vill!! ...

Av Yasmine - 25 mars 2016 02:08

Detta inlägg kommer handla om hur JAG KÄNNER och TÄNKER! INGEN kan ta ifrån mig hur JAG känner och folk får gärna bli sura om de nu blir så men de SKITER jag fullkomligt i. Och om just DU känner dig träffad så kanske DU ska tänka ett steg tillbaka på...

Presentation


Tre barnsmamma till mina tre små änglar!Har dem bästa vännerna man kan få!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Stammis
 Snokar
 Intressant
 Första gången du e här

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards